BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

~~WELCOME !!!~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 19 March 2012

sUdAh....CuKuP....CuKuP....SuDaH...


kau nodai
cinta yg ku beri 
kau lukai syg ku untuk mu
tegakah kau menari diatas tangisanku
kau permainkan ku sesuka hati mu.....
sudah.....cukup....cukup....sudah
cukup sampai disini saja 
daripada hati gelisah 
cinta ku kau balas dgn dusta
sudah....cukup...cukup.....sudah....
cukup sampai disini saja
daripada batin  terseksa 
lebih aku pergi saja.....

saudara /i semua mesti pernah dengarkan kisah cinta 
yang x kesampaian.....
nie adalah luahan dari sahabat saya......

setiap bait dri lagu ini membuat aq tersentap hati ku....
kerna aq akan teringat pada dia....
hakikatnya dan realitinya.....
dia telah bersama yg lain....
kerna aq x tega menguris perasaan sesiapa....
 perasaan ku bila lihat kau bersama yg lain
amat sakit...ibarat dihiris2 oleh pisau....
saat aq cuba melupakan...
tapi aq x tahu mcm ner .....
soalan yg pernah aq usulkan pada awak....
awak.....saya sebenarnya x sanggup nak tinggalkan awak.....
saya terpaksa buat macam tu sebab....
saya rindukan awak.....
saya rindu sesgt dgn awak.....
x deke sekelumit rindu awak pada saya.....
disaat mutiara putih ini jatuh ke pipi....
saya biarkan saja
sebab saya x sanggup yg hakisnya....
itulah hakikat perasaan terhadap awak....
awak yg pertama dlm hidup saya....

sekiranya awk baca apa saya coretkan ini....
betapa bahagianya saya....
kerna sya tak bisa terima sesiapa .....
kerna takut untuk kali kedua....
bagi saya cukup sekali.....
never n never to occur again.....
hati saya tak terketuk untuk sesiapa.....

tahap kerinduan yg teramat......
saya rindukan segala2nya....
walau awak da buangnya dri kamus hidup awak....
seperti yg saya ckp pada awak...
kerna waktu itu awak sentiasa di hati saya.....
itu janji antara saya dan awak.....
kan3....
percayalah....
akan saya cuba sematkannya.....
dan simpannya di dalam kotak hati yg paling dalam.....

akhirnya~~~saya redha dgn takdir ALLAH SWT yg tertlis buat kita

0 comments: